Friday, May 30, 2014

Review for You.....Tzimas Cosmetics!!!

Γεια σας!!!
Σήμερα θα σας δείξω τα προϊόντα που μου έστειλαν να δοκιμάσω απο την tzimas cosmetics πριν λίγο καιρό, για να τα παρουσιάσω σε εσάς,και να σας πω την άποψη μου!!!
Σε κάθε προϊόν θα αναφέρετε η σελίδα στην οποίο μπορείτε να το βρείτε,αλλά και η τιμή του!
Ξεκινάμε λοιπόν...

Μάσκα φρούτων-Frutelia Beauty Mask
Είναι μία μάσκα προσώπου με εκχυλίσματα μάνγκο,μούρου goji,αχίλλεια και δεντρολίβανο,για κανονικές επιδερμίδες,που έχει σκοπό να καθαρίσει,να τονώσει και να φρεσκάρει την επιδερμίδα!
Επειδή διάβασα πως έχει μέσα εκχυλίσματα φρούτων,ήταν το προϊόν για το οποίο ήμουν πιο περίεργη να δοκιμάσω!!!Λατρεύω τις φρουτένιες-λουλουδάτες μυρωδιές!!
Ανοίγοντας την συσκευασία,σου έρχεται μια απίστευτη μυρωδιά από μάνγκο και μετά από λίγο σου έρχεται και το άρωμα από το δεντρολίβανο!Εμένα προσωπικά,ο συνδιασμός αυτός μου άρεσε πολύ! Είχε την υφή μιας κλασσικής μάσκας προσώπου,οπότε την βάζεις και μετά από λίγο αρχίζει να τραβάει και να στεγνώνει....
Μόλις το αφαιρέσετε, νοιώθετε αμέσως το πρόσωπο φρέσκο και απαλό,και ανανεωμένο,και μου έκανε εντύπωση το πόσο matte άφησε την επιδερμίδα μου,κάτι που για εμένα προσωπικά είναι πολύ σημαντικό,μιας και έχω λιπαρό δέρμα!!!!
Νομίζω πως το συγκεκριμένο προϊόν ήταν το αγαπημένο μου από όλα όσα δοκίμασα,και θα το ξαναχρησιμοποιούσα με κλειστά τα μάτια!!
Η μάσκα φρούτων κοστίζει 5,90€ τα 115 gr.

Μάσκα βοτάνων-Herbal Gel Mask
Είναι μια μάσκα προσώπου με χαμομήλι και αλόη,σε μορφή gel για ευαίσθητα δέρματα.Είναι ευεργετική για μετά την ηλιοθεραπεία,και αυτό που κάνει είναι να ενυδατώνει,να απαλύνει,
να καλμάρει και να δροσίζει!Ήμουν πάρα πολύ περίεργη για την μυρωδιά της,
οπότε ήταν απο τα πρώτα που δοκίμασα!
Η πρώτη εντύπωση μόλις ανοίγεις την συσκευασία,είναι μια ελαφριά μυρωδιά που μοιάζει με μέντα -αν και δεν περιέχει μέντα- που υποθέτω προέρχεται απο την αλόη!Φορώντας την στο πρόσωπο νιώθεις μια απίστευτη δροσιά,η οποία παραμένει και σχεδόν μέχρι να την αφαιρέσεις!Δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει μάσκα σε μορφή gel και μπορώ να πω πως ήταν ιδιαίτερη εμπειρία,καθώς περίμενα να στεγνώσει -κάτι που προφανώς δεν έγινε!Ήταν πολύ ευχάριστη πάνω στο πρόσωπο,χωρίς να νιώθεις πως σε τραβάει εκτός απο πολύ λίγο προς το τέλος!!
Ξεπλένοντας το πρόσωπο μου,μου άφησε πάρα πολύ απαλή αίσθηση,αλλά ένιωθα ένα μικρό τράβηγμα στο δέρμα,οπότε δεν ξέρω άμα θα την δοκίμαζα ξανά...
μάσκα βοτάνων,κοστίζει 5,90€ τα 110 gr.

Ενισχυμένη κρέμα σώματος-Aqua plus
Είναι μια κρέμα με φυτικά έλαια και εκχυλίσματα απο ειδικά βότανα.Αναφέρει πως είναι για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες.Απαλύνει,προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και συμβάλει στην
διατήρηση της σφριγηλότητας.
Αρχικά,ανοίγοντας την συσκευασία,μου ήρθε μια ελαφριά λουλουδάτη μυρωδιά!Την χρησιμοποίησα στα πόδια μου,μιας και έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα,που είναι μονίμως ερεθισμένο....Όπως λέει και το όνομα της είναι μια έξτρα ενυδατική κρέμα,αλλά παρόλα αυτά απορροφήθηκε πολύ εύκολα απο το δέρμα μου,χωρίς να το νιώθω λιπαρό!
Γενικότερα μου άρεσε και θα ήθελα να την δοκιμάσω και πιο εκτεταμένα!
Η ενισχυμένη κρέμα σώματος,κοστίζει 8,30€ τα 200ml.

Γαλάκτωμα σώματος-Body Milk
Γαλάκτωμα σώματος με αλόη,λευκό τσάι και βιταμίνες,που έχει σκοπό να απαλύνει,να ενυδατώσει και και περιποιηθεί το δέρμα!
Μόλις άνοιξα την συσκευασία μου ήρθε μια πάαρα πολύ ωραία μυρωδιά απο τσάι,αλλά αρκετά γλυκιά!Το δέρμα μου το απορρόφησε πολύ γρήγορα,χωρίς να μου αφήσει καθόλου λιπαρότητα και γυαλάδα,και έμεινε πάρα πολύ ενυδατωμένο!Αυτό που μου έκανε εντύπωση,ήταν πως σε αντίθεση με τα άλλα προϊόντα ενυδάτωσης της Tzimas Cosmetics,η μυρωδιά του body milk μένει στο δέρμα σου,και διαρκεί για πολλές ώρες!!!!Εγώ το λατρεύω αυτό σε προϊόντα περιποίησης σώματος και μαλλιών,οπότε το εκτίμησα δέοντος, και άμα μπορούσα θα χρησιμοποιούσα αυτό το γαλάκτωμα κάθε μέρα!!!Αξίζει πολύ να το δοκιμάσετε,ειδικά τώρα το καλοκαίρι που το δέρμα μας είναι πιο ευερέθιστο,μιας και η αλόη πάντα ανακουφίζει και περιποιείται την επιδερμίδα!!
 Το γαλάκτωμα σώματος κοστίζει 5€ τα 200ml

Κρέμα ενυδάτωσης -Aqua Derm
Κρέμα προσώπου,με προβιταμίνη Β5,εκχυλίσματα αλόης και πράσινου τσαγιού,για νεανικές και ευερέθιστες επιδερμίδες για καθημερινή χρήση..
Έχει μια μυρωδιά λιγάκι ακαθόριστη,αλλά πάρα πολύ ωραία,χωρίς να είναι πολύ δυνατή!Η υφή της ήταν πάρα πολύ απαλή,και απλώνετε πάρα πολύ όμορφα! Εγώ που έχω λιπαρή επιδερμίδα,είδα πως άργησε να απορροφηθεί απο το δέρμα μου,και γενικά μου άφησε μια επιπλέον λιπαρότητα,ειδικά στο Τ,αλλά σε κοπέλες με ξηρή η κανονική επιδερμίδα,νομίσω πως θα κάλυπτε την επιπλέον καθημερινή ενυδάτωση που χρειάζεται το πρόσωπο!Εγώ προσωπικά δεν θα την ξαναχρησιμοποιούσα,εξαιτίας της λιπαρότητας που μου άφησε.
Η κρέμα ενυδάτωσης,κοστίζει 7 € τα 50ml.

Κρέμα λάμψης- Silky Cream
Κρέμα προσώπου με φυσικούς ενυδατικούς παράγοντες (NMF) και ιριδίζουσα πέρλα ,για όλους τους τύπους δέρματος,με απαλή υφή για πλούσια ενυδάτωση και λάμψη με διάρκεια.
Αυτή η κρέμα προσώπου,μπορώ να πω πως ήταν απο τα προϊόντα που μόλις είδα περίμενα πως και πως να τα δοκιμάσω!Έχω δοκιμάσει πολλές φορές στο παρελθόν προϊόντα με πέρλα,και συνήθως είναι σαν να αφήνει πάνω σου glitter,με λίγες εξαιρέσεις,που αφήνει ένα πολύ λαμπερό αποτέλεσμα,με μια όψη πέρλας κυριολεκτικά!Η συγκεκριμένη κρέμα,χάρηκα τόσο πολύ όταν είδα πως είναι στην δεύτερη περίπτωση!!!Ελαφριά ενυδάτωση και μια πολύ ωραία λάμψη,που είναι πάρα πολύ ωραία τώρα το καλοκαίρι,ιδιαίτερα για ντεκολτέ-ώμους και πόδια!!!Άμα ψάχνετε για κάποια κρέμα αυτού του είδους,θα σας αφήσει πολύ ικανοποιημένες!!!
Η κρέμα λάμψης,κοστίζει 15 € τα 50gr.

Ενισχυμένη Κρέμα Ποδιών- Foot Balsam
Κρέμα ποδιών με σαλικυλικό οξύ και AHAs,που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και καταπολεμά τα σκασίματα,τις σκληρύνσεις και την ξηρότητα κυρίως στα πέλματα και τις φτέρνες.Αφήνει την επιδερμίδα μαλακή,λεία,απαλή και ενυδατωμένη.
Εγώ δεν έχω κάποιο σκάσιμο η ξηρότητα στα πέλματα μου,οπότε η δοκιμή έγινε στα πόδια του φίλου μου,που έχει κάποια σκασίματα εδώ και κάποιους μήνες που δεν φεύγουν με ενυδατικές κρέμες....Έβαζα κάθε μέρα,και μέσα σε 4-5 μέρες,το σκάσιμο είχε εξαφανιστεί σχεδόν!Προτείνω σε όσους έχουν κάποια ξηρότητα η σκάσιμο σίγουρα να το δοκιμάσουν!!Αυτά που λέει ότι προσφέρει τα κάνει πραγματικά!!Έχει λιγάκι ιδιαίτερη μυρωδιά,αλλά δεν είναι πολύ έντονη.
Η ενισχυμένη κρέμα ποδιών, κοστίζει 9 € τα 50 gr!
~~~~~~
Αυτά είναι τα προϊόντα που δοκίμασα απο την Tzimas Cosmetics,και ελπίζω να κάλυψα όλες τις απορίες σας σχετικά με αυτά!!!Θα χαρώ πολύ να λύσω οποιαδήποτε απορία σας!!
Τέλος να ευχαριστήσω της Tzimas Cosmetics που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω και να παρουσιάσω σε εσάς τα προϊόντα της!!!!
Μέχρι την επόμενη φορά!!!!
Φιλάκιαααα

10 comments:

  1. όλα πολύ ενδιαφέροντα...η κρέμα για τα σκασίματα φαίνεται πολύ καλή!!!πολλά φιλάκια!!

    ReplyDelete
  2. Ωραία προϊόντα έχει αυτή η εταιρία ! Την Κρέμα λάμψης- Silky Cream την έχω δοκιμάσει ήταν σε ένα συνδρομητικό κουτί και μου άρεσε πάρα πολύ όταν μου τελειώσει αυτή που χρησιμοποιώ τώρα θα την αγοράσω !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πραγματικά απίστευτη!!!!!εγώ την λάτρεψα!!!!!και μένει ώρες αφήνοντας μια πολύ όμορφη λάμψη!!!!!

      Delete
  3. Πολυ ωραιο ποστ! Δεν.την ηξερα την. Εταιρια και εχει ενδιαφεροντα προιοντα. Θα την αναζητησω

    ReplyDelete
  4. εγώ δοκίμασα ένα serum και έμεινα σχετικά ικανοποιημένη!Δενέτυχε να δοκιμάσω κάτι άλλο δυστυχώς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum δεν δοκίμασα,αλλά μπορώ να πω απλά πως πρέπει να βρείς τι σου ταιριάζει στο δέρμα σου απο τα προϊόντα τους!!!!Γενικά ήταν αρκετά καλά!

      Delete
  5. πολύ ωραια όλα!!! σκέφτομαι να δοκιμασω και εγω τη φρουτενια μασκα!!! φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να την δοκιμάσεις!!!Εμένα μου άρεσε πάααρα πολύ,και σίγουρα θα την ξαναχρησιμοποιούσα!!!!!

      Delete
  6. Δεν την έχω ξανα ακούσει αυτή την εταιρία!!! Ενδιαφέρουσα φαίνεται!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. εχει πολυ ποιοτικα προϊόντα!!!!!!

      Delete