Friday, May 16, 2014

Radiant's Look!!


Σήμερα,θα σας παρουσιάσω κάποια προϊόντα απο την Radiant που σας έχω υποσχεθεί εδώ και αρκετό καιρό,μαζί με ένα Look απο τον συνδυασμό τους! 
Δεν ξέρω πόσες γνωρίζετε η έχετε δοκιμάσει τα καινούργια Matte Lip Colours της Radiant,και την Magna Lash mascara,αλλά σήμερα αυτά είναι τα προϊόντα που θα σας δείξω,οπότε ετοιμαστείτε!!!!!
Για αρχή θα δούμε δυο απο τα Matte Lasting Lip Colours!
Το νούμερο 02 το οποίο είναι ένα ανοιχτό nude χρώμα σε μπεζ αποχρώσεις,
και το νούμερο 09 που αντιθέτως,είναι ένα πολύ έντονο ροζ-κόκκινο!
Εδώ μπορείτε να δείτε και την απόδοση που έχουν πάνω στα χείλια....
Εμένα πως μου φάνηκε?Καταρχάς δεν είχα ξανά την ευκαιρία να δοκιμάσω κραγιόν matte σε υγρή μορφή,και μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση σαν ιδέα.Αρχικά φορώντας το στα χείλια στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα,και αφήνει μια πολύ ικανοποιητική matte όψη.Δεν ξηραίνει τα χείλια,και δεν τα τραβάει όπως γίνεται με αρκετά matte κραγιόν.Μου έκανε πάααρα πολύ μεγάλη εντύπωση πως μετά απο λίγη ώρα ξέχασα πως το φορούσα μιας και μπορούσα να φάω και να πιώ,χωρίς να παρατηρήσω οποιοδήποτε "αποτύπωμα".....Είναι πραγματικά απο τα πιο άνετα κραγιόν που έχω δοκιμάσει και έχει και απίστευτη διάρκεια!Αξίζει σίγουρα να το δοκιμάσετε και νομίζω πως θα το αγαπήσετε και εσείς όσο και εγώ!

Άλλο ένα προϊόν που δοκίμασα,είναι η Magna Lash Mascara στο χρώμα Plum Brown,ένα 
μπορντώ-μωβ χρώμα! 
Δεν είναι απο τα κλασσικά χρώματα που βγάζουν οι εταιρίες,και νομίζω πως έχω δει μόνο άλλες 2 εταιρίες να έχουν κάποιο παρόμοιο χρώμα...Όπως θα δείτε όμως δεν φαίνεται μπορντώ πάνω στις βλεφαρίδες,αλλά κάτι κοντά σε καφέ,οπότε μην το φοβάστε!
Τώρα τι να πω!!!Η φωτογραφία τα λέει όλα απο μόνη της!Αυτή η μάσκαρα δίνει ένα απίστευτο μάκρος που μπορείς εύκολα να το μπερδέψεις και με ψεύτικες βλεφαρίδες!Στην φωτογραφία το αποτέλεσμα αυτό είναι μετά απο ένα μόλις πέρασμα,οπότε μπορείτε να φανταστείτε πόσο πιο εντυπωσιακές θα φαίνονται άμα κάνεις και ένα δεύτερο πέρασμα!Δεν τις κολλάει όπως μπορείται να δείτε και εσείς,και νομίζω πως σε συνδιασμό με κάποια μάσκαρα όγκου θα αφήνει ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα,χωρίς κανέναν κόπο!
~~~~~~~~~~~~~~
Και επειδή δεν γινόταν να μην σας τα παρουσιάσω και σαν ένα ενιαίο Look ,απλά απολαύστε!!!!
Ευχαριστώ πολύ την Λένα για την πολύτιμη βοήθεια της....Σας έχω και ένα video challenge,το οποίο δοκίμασε την αντοχή της, το οποίο περιμένει να μονταριστεί για να σας το παρουσιάσω!!!!
~~~~~~
Μέχρι την επόμενη φορά!!!
Φιλάκιααααα

12 comments:

  1. εντάξει βρήκα την επόμενη μου αγορά ! είναι τέλεια τα κραγιόν!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πραγματικα,δεν θα το μετανιωσεις!!!!!πηγαινε δοκιμασε τα και περιμένω την γνωμη σου!!!

      Delete
  2. πόσο κοστίζουν περίπου τα κραγιόν;

    ReplyDelete
    Replies
    1. ο λόγος που δεν έγραψα τιμή,είναι επειδή τα δοκίμασα απο μια φίλη μου,και δεν τα αγορασα εγω ,οπότε δεν ξέρω ακριβώς την τιμη...παρολα αυτα,επειδη καποια στιγμη το εψαξα,νομιζω πως κοστιζουν κοντα στα 10 ευρω....

      Delete
  3. πολυ ωραια τα κραγιον....θα παω να τα δοκιμασω και αυτα...κα εκπληκτικα ειναι σου προτεινω,τα maybelline lipstick super stay 14h...makiaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι τα εχω δει και αυτα καπου,αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να τα δοκιμασω ακομα!με την πρωτη ευκαιρια θα θα δω παντως!!!

      Delete
  4. τη μασκαρα την εχω σε μωβ και την αγαπω απλα!!! τα κραγιον τι τιμουλα εχουν;;; φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. όπως είπα και σε μια κοπέλα και πιο πάνω,δεν τα αγόρασα εγω και δεν ξέρω ακριβώς τιμή,γι'αυτο και δεν την ανέφερα!αλλά έχω την εντύπωση πως η τιμή τους είναι γύρω στα 10 ευρω...

      Delete
  5. Κούκλα!!!!!!!!!!!!! και το χρώμα σου πάει πολύ!!!!!!!!!!!
    Θέλω να δοκιμάσω την μάσκαρα! με το κραγιόν έχω ένα ψιλοθεματάκι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. χααχαχαχαχαχ....δεν είμαι εγώ σε αυτες τις φωτογραφιες,αλλά θα τα μεταβιβάσω στο "μοντέλο" μου!!!!!

      Delete
  6. Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστικα . και με τα κραγιόν και με την μάσκαρα ! και δεν είχα την Radiant σε εκτίμηση ! τώρα όμως θέλω και εγώ να τα δοκιμάσω και τα 3

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγω εντυπωσιαστηκα ευχαριστα!!!!!μα πως να μην εντυπωσιαστει κανεις με αυτο το αποτελεσμα!

      Delete