Saturday, May 3, 2014

Everybody Loves Nowseen!!!

Δεν ξέρω άμα θυμάστε τον διαγωνισμό που είχα κερδίσει με το animal print nail art που σας είχα παρουσιάσει,όμως εδώ και 2 εβδομάδες έλαβα το ένα μου δωράκι απο την  NOWSEEN ,μια online σελίδα με κοσμήματα, απο την Αγγλία! Η αλήθεια είναι πως σχεδόν όλα τα πράγματα που έχουν στο e-shop τους είναι του γούστου μου και έτσι δεν ήξερα τι να διαλέξω όταν έπρεπε να κάνω την παραγγελία...
Τελικά κατέληξα σε 2 δαχτυλίδια (τι περίεργο!!!)....
Μου ήρθαν μέσα σε ένα πάρα πολύ όμορφο και προσεγμένο κουτάκι,όπως θα είδατε και στην φωτογραφία που ανέβασα σήμερα το πρωί....
Αυτό που με ξάφνιασε και με εντυπωσίασε για αρχή,ήταν πως το κάθε δαχτυλίδι είχε την δικιά του θήκη,κάτι που για εμένα μέτρησε πολύ θετικά!
Το εξωτερικό είναι απο όσο μπορώ να καταλάβω PU leather και έχει το λογότυπο της εταιρίας επάνω!
Εδώ μπορείτε να δείτε καλύτερα την μια απο τις δυο θήκες.....Μου αρέσει η ιδέα της κορδέλα που το δένει αντί για κάποιο κούμπωμα ή κουμπί όπως είναι συνήθως...
Και τώρα ήρθε η ώρα να δείτε και εσείς ποια δαχτυλίδια επέλεξα,και να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας!!!!
Για αρχή ήθελα κάτι απλό και ποτέ δεν είχα κάποιο με κόκκινη πέτρα επάνω,έτσι επέλεξα αυτό το DROPLET RING  το οποίο είναι απο κόκκινο γρανάτη σε σχήμα αχλαδιού...
Δυστηχώς μπερδεύτηκα και πήρα μεγαλύτερο νούμερο απο αυτό που χρειαζόταν για το δάχτυλο που θέλω να το φοράω,αλλά δεν πειράζει....Θα το βάζω σε άλλο δάχτυλο και θα το συνηθίσω!!
Κόστισε 19,50 €
Το δεύτερο δαχτυλίδι ,ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!!!!
Δεν ξέρω άμα γνωρίζετε το ορυκτό λαμπρατορίτης,αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει απίστευτα πολύ,και εξαρχής μόλις είδα πως έχει αυτή η σελίδα δαχτυλίδια με αυτό,ήξερα πως κάποιο θα πάρω!
Ε όταν είδα και το MAXI TEAR RING,αυτό ήταν!!!Έρωτας!!!!
Είναι απλά τόσο απίστευτα γλυκούλι!!!Θέλω να το φοράω όλη μέρα,αν και ακόμα δεν το έχω συνηθίσει πάνω στο δάχτυλό μου.....Αυτό είναι στο σωστό μέγεθος για το δάχτυλο που θέλω να το φοράω,ευτυχώς!!!!
Κόστισε 21 €
Τέλος απο την σελίδα,μου έστειλαν δώρο έναν μετρητή δαχτυλιδιού- λες και ήξεραν πως έχω κάνει λάθος- πολύ πρακτικό για τις επόμενες αγορές μου,ώστε να μην ξανακάνω λάθος,για όποιο δάχτυλο και αν θέλω να αγοράσω δαχτυλίδι!!
Μέχρι και αυτό απο ότι βλέπετε είναι πάρα πολύ προσεγμένο και καλοφτιαγμένο!!!!
Η αλήθεια είναι πως άμα βρω την ευκαιρία θέλω σίγουρα να αγοράσω και κάποια άλλα δαχτυλίδια,αλλά και ένα κόσμημα για τον λαιμό!Έχει κάποια πάρα πολύ όμορφα μικρά διακριτικά,που αξίζει πραγματικά να δοκιμάσεις!!!!
Άμα θέλετε και εσείς να ρίξετε μια ματιά στα κοσμήματα της NOWSEEN μην ξεχάσετε να μπείτε στην σελίδα τους www.nowseen.com αλλά και στο official page τους στο facebook NowSeenOfficial....
Εσάς πως σας φάνηκαν????
Είδατε κάτι που να ξεχωρίσατε?
Περιμένω τα σχόλια σας!
Μέχρι την επόμενη φορά.....
φιλάκιααααα


4 comments:

  1. Πώπω τί τελεια δαχτυλίδια είναι αυτά;Δεν το ήξερα το κατάστημα αυτό και έπαθα την πλάκα μου!
    Είναι τσιμπημένες οι τιμές βέβαια αλλά από ότι κατάλαβα,αξίζει μάλλον!
    Πολύ ωραίο το Blog σου!
    Σε ακολουθώ,θα χαρώ να τσεκάρεις κι εσύ το δικό μου!!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι οι τιμές τους είναι τσιμπημένες,αλλά φαντάσου πως στο εξωτερικό ειναι πολύ γνωστο online κατάστημα και πολλές διασημες το διαφημίζουν!!!!Και η ποιότητα τους είναι καταπληκτική,καμια σχεση με τα δαχτυλίδια αντίστοιχου στυλ στην Ελλάδα,που είναι φτηνιάρικα.....Είναι και τα δυο που πήρα εγώ επιχρυσωμένα φαντάσου,και είναι απίστευτα περιποιημένα!!!
      ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκιααααα

      Delete
  2. congratulation καλοφόρετα!!! είναι πανέμορφα!!!

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/ σε περιμένω και στην δική μου σελίδα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολύ!!!!!
      Φιλάκιααα

      Delete