Wednesday, April 30, 2014

Korres long-wear Eyeshadow testingggg!!!

Πάλι λοιπόν είμαι σήμερα εδώ με το δεύτερο Review μου απο την Korres,αλλά αυτήν την φορά θα σας παρουσιάσω τις Long-wearing eyeshadows απο την σειρά που περιέχει ηλίανθο και νυχτολούλουδο.....
Θα σας κάνω εναλλαγές με 4 χρώματα, που απο την συσκευασία τους μοιάζουν πάαααρα πολύ όμορφα και ανυπομονείς να τα χρησιμοποιήσεις!!!

Εδώ μπορείτε να δείτε και την απόδοση που έχουν πάνω στο δέρμα.....
Η αλήθεια είναι πως απογοητεύθηκα,επειδή περίμενα να έχουν καλύτερη απόδοση χρώματος....
Όπως βλέπετε είναι 4 αρκετά απαλά χρώματα,διακριτικά,και καθόλου buildable απο όσο τα δοκίμασα....Το 14 είναι σχεδόν μόνο λάμψη και το χρώμα δεν διακρίνεται καθόλου.....
το 43 μου άρεσε τόσο πολύ και ήθελα πάρα πολύ να το δοκιμάσω αλλά δεν με ελκύει πλέον να πειραματιστώ μαζί του.....
Αν λοιπόν θέλεις κάτι πολύ ελαφρύ καθημερινό,μπορείς να τα δοκιμάσεις,αλλά και πάλι καλύτερα κατα την γνώμη μου να δώσεις τα λεφτά σου σε παρόμοια χρώματα κάποιας εταιρίας τα οποία θα μπορείς να τα χτίσεις και επομένως να παίξεις και περισσότερο με το χρώμα....
΄Οπως και να έχει αυτή είναι η δική μου άποψη...Μπορεί πραγματικά σε κάποια άλλη κοπέλα να δουλεύουν καλύτερα!
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει,και αν ναι,πως σας φάνηκαν???
Μέχρι την επόμενη φορά...
φιλάκιααα


6 comments:

  1. Μου αρέσει που είναι διακριτικά τα χρωματα και ματ.
    Ευχαριστουμε

    ReplyDelete
    Replies
    1. κανένα απο τα 4 δεν ήταν ματ....αντίθετα είναι όλα shimmery προς σατινέ θα έλεγα....

      Delete
  2. Χμμμμ δεν μου φαίνονται άσχημα .. Μου αρέσει που ειναι τοσο απαλά αλλα σίγουρα όλες προτιμάμε την καλύτερη απόδοση χρώματος που μπορεί να εχει μια σκιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. ε ναι....υπαρχουν πολλές εταιρίες που απλα μπορείς να χτίσεις το χρώμα και μπορείς να το κάνεις όσο ελαφρύ η σκούρο χρειάζεται!!!

      Delete
  3. Συμφωνώ μαζί σου! αν και έχω μόνο μια σκιά από ένα σετ που είχα πάρει, και ενώ έδειχνε πολύ έντονο σκούρο χρώμα στο μάτι όσο και να έβαζα, το άτιμο δεν έδειχνε καθόλου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα πραγματικα,όσο λατρευω τα μολύβια τους άλλο τόσο δεν με ελκυουν οι σκιές τους......

      Delete