Sunday, March 2, 2014

Πρώτο μου Tag!!! TMI Tag!!!

   Καλημέρα σας και καλό σαββατοκύριακο!!!
Εδώ και πολλές μέρες έψαχνα να κάνω κάποιο Tag, αλλά δεν έβρισκα κάποιο που να μου τραβήξει το ενδιαφέρον,μιας και δεν βλέπω κιόλας πολλές ελληνίδες Blogger να ασχολούνται με αυτό! Αλλά σήμερα έπεσα πάνω στο TMI Tag από την Κοραλλία απο το CorallBlogs ! Έτσι παρόλο που δεν με έχουν κάνει tag θα το κάνω επειδή μου άρεσε πάρα πολύ!

1.Τι φοράς αυτή τη στιγμή?
Κόκκιμη καρό πιτζαμούλα και γκρί καλτσάκια με γατάκια!!


2. Έχεις ερωτευτεί ποτέ?
Γιατί υπάρχει κάποιος που να μην έχει ερωτευθεί κάποια στιγμή στην ζωή του???

3. Πόσο ύψος έχεις?
Είμαι 1.77 περίπου!Δεν έχω και παράπονο!

4. Έχεις τατουάζ?
Όχι ακόμα!!!(αλλά το έχω στο μυαλό μου!!)

5. Τι τρύπες έχεις κάνει?
Έχω 2 στο ένα αυτί και 1 στο άλλο,και σκέφτομαι να δοκιμάσω κρικάκι για την μύτηηη!!!

6. OTP (one true pairing)
Βασικά δεν ξέρω καν τι να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση..........

7. Αγαπημένη σειρά?
Χμμμ...μια και δυό...Οι πιο αγαπημένες μου,είναι το Supernatural, Vampire Diaries,Walking dead και How I Met Your Mother!

8. Κάτι που σου λείπει?
Επειδή είμαι φοιτήτρια στην επαρχία και είμαι μακρυά απο την πόλη μου,θα έλεγα πως μου λείπουν πολύ οι γονείς μου (μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε!!! )  ο αδερφός μου, 3 απο τις πιο κοντινές μου φίλες αδερφές, το μικρό μου μαϊμουδάκι,αλλά και άτομα-πλάσματα που έχουν φύγει απο την ζωή μου......

9. Πόσο χρονών είσαι?
Aυριο γίνομαι 22!!!

10. Τι ζώδιο είσαι?
Ψαράκι!

11. Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο?
Δεν ξέρω....Απλά να μου κάνει αυτό το κλίκ υποθέτω!

12. Αγαπημένος ηθοποιός?
Απλά λατρεία!

13. Αγαπημένο χρώμα?
Μωβ,κόκκινο,μπορντώ....

14. Αργή ή γρήγορη μουσική?
Ανάλογα με την διάθεση...

15. Πού πας όταν είσαι λυπημένη?
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μέρος...Απλά κλείνομαι στον εαυτό μου...

16. Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο?
Μπορεί και μια ώρα,μπορεί και 10 λεπτά...

17. Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί?
Ανάλογα με το που έχω να πάω....

18. Έχεις μπει ποτέ σε καβγά?
Δεν είμαι άνθρωπος που τσακώνεται έυκολα.....και γενικά το αποφεύγω....οπότε απο όσο μπορώ να θυμηθώ,όχι...

19. Τι φοβίες έχεις?
Κλασσικά....Αραχνούυυλες και το σκοτάδι!

20. Τελευταία σειρά που είδες?
Το anime Fairy Tail!!!

21. Τελευταίο άτομο στο οποίο μίλησες?
Πριν λίγο με την μαμάάάά μου!

22. Τι σχέση έχεις με το άτομο στο οποίο έστειλες μήνυμα τελευταίο?
Είναι σε μια πάααρα πολύ καλή μου φίλη....
Γιουυυυυχου Όλγααααααααα...

23. Αγαπημένο φαγητό?
Τορτελίνιααααααα,μπάμιες,και οτιδήποτε με σοκολάτα!

24. Ποια χώρα θέλεις να επισκεφτείς?
Όσες περισσότερες γίνεται...

25. Πού ήσουν πριν λίγο?
Ενοχλούσα τα γατόπαιδά μου.. <3

26. Σου αρέσει κάποιος?
Έχω σχέση 5 χρόνια...

27. Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον?
Πριν λίγο!!!

28. Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε προσέβαλαν?
Δεν έχω ιδέα....Δεν θυμάμαι καθόλου βασικά.....Δεν ασχολούμε ιδιαίτερα

29. Αγαπημένο κόσμημα?
Σκουλαρίκια και δαχτυλίδια....όσο πιο χειροποίητο φαίνεται τόσο καλύτερα!!!

30. Τελευταίο άθλημα που έκανες?
Zumbaaaaaaaa....

Όπως είναι το τυπικόόό θα κάνω tag κάποια από τα Blogs που παρακολουθώ,και όποια κοπέλα θέλει το κάνει!!!

καθώς και οποιαδήποτε άλλη κοπέλα θέλει να το κάνει!!!!
φιλάκια

4 comments:

  1. Χρόνια σου πολλά και να τα εκατοστήσεις! :)
    Φιλιά και το tag σου ήταν πολύ ωραίο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάααρα πολυ για τις ευχές σου...!!!
      Έχεις κάποιο άλλο Tag να μου προτίνεις???

      Delete
  2. Ωραιες οι απαντησεις σου!
    Σε ευχαριστω πολυ για το tag! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τίποτα!!!!Ανυπομονω να δω και τις δικές σου απαντήσεις!!

      Delete