Saturday, March 22, 2014

My hair treatment products!!Δεν τα αλλάζω σου λέω!!!!

Χθές σας υποσχέθηκα ένα αφιέρωμα στα πιο λατρεμένα μου προϊόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση των μαλλιών μου!!!!Τα επέλεξα κυρίως με κριτήριο το γεγονός ότι τα χρησιμοποιώ πάρα πολύ καιρό,τα έχω βολευτεί και κατά την γνώμη μου κάνουν πάρα πολύ καλά την δουλειά τους,και δύσκολα θα τα άλλαζα,εκτός και αν κάτι με εντυπωσίαζε απίστευτα πολύ!
Απλό!Τα λατρεύω και σας τα παρουσιάζω!
Ξεκινώντας,να πω ότι άργησα να τελειώσω την ολοκλήρωση του αφιερώματος αυτού,επειδή ήθελα οπωσδήποτε να συμπεριλάβω την βαφή αυτή στην λίστα μου!

Όπως μπορείται να δείτε είναι της εταιρίας KOLESTON, το χρώμα είναι ένα έντονο χάλκινο!Είναι το νούμερο 77/44 και είναι της σειράς SPECIAL REDS....Η αλήθεια είναι πως το μαλλί μου δεν έχει βγεί για κανέναν λόγο τόσο έντονο,αλλά είναι ένα αρκετά έντονο κόκκινο σε μια απίστευτη απόχρωση.Κάτι που μέτρησε απίστευτα υπέρ είναι το γεγονός πως παρόλο που "φτύνει" χρώμα,δεν έχει χάσει την ένταση του,ούτε έχει γίνει σαν ξεπλυμένο με απόχρωση προς το πορτοκαλί,όπως γίνεται συνήθως με τα κόκκινα!Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη βαφή απο τον Οκτώβρη οπότε δεν ξέρω άμα ξανοίξει με τον ήλιο,επομένως αναμένουμε!
Η συσκευασία περιέχει πέρα απο τα βασικά (σωληνάριο βαφής,μπουκαλάκι απλικατέρ,γάντια), περιέχει 2 φακελάκια μάσκας έντονης λάμψης για την 1η και την 30η μέρα,αλλά και μια κρέμα αναζωογόνησης χρώματος για την 15η μέρα!
Οι μάσκες που έχει είναι καταπληκτικές!Περιέχουν αμυγδαλέλαιο και κάνουν τα μαλλιά πραγματικά να γυαλίζουν!Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο απίστευτη είναι...Άμα την έβγαζαν full size θα την αγόραζα με κλειστά τα μάτια!Και τέλος η κρέμα αναζωογόνησης,η οποία μπορώ να πω πως με ξάφνιασε και με εντυπωσίασε σαν ιδέα...Στην ουσία είναι μια κρέμα-χρωμοσαμπουάν που σου ανανεώνει το χρώμα της βαφής...Πανέξυπνο κατά την γνώμη μου!Και δεν μυρίζει άσχημα όπως οι περισσότερες βαφές! Με 8.50 ευρώ περίπου (όσο έχουν όλες σχεδόν οι βαφές δηλαδή) παίρνεις και κάποια πράγματα που οι άλλες εταιρίες δεν έχουν σκεφτεί να σου προσφέρουν,χωρίς να μειώνεται και η ποιότητα του προϊόντος....
Πάααμε παρακάτω όμως..
PANTENE PRO-V για τέλειες μπούκλες!
Έχοντας σπαστά μαλλιά,έχω δεί πως μου αρέσει πάααρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει στα μαλλιά μου αυτό το σαμπουάν!Να νιώθω πιο ανάλαφρα και πιο σχηματισμένα,μιας και είναι ένα χάος....Ποτέ δεν κάθονται εκεί που θέλω,η όπως θέλω..Επιπλέον ενώ έχω λιπαρά μαλλιά και σχεδόν όλα τα σαμπουάν μου τα λαδώνουν μέσα σε μια μέρα,με αυτό κρατάνε και 2 όντας αξιοπρεπή !!!
Και φρουτένια μυρωδιά,οπότε παίρνει άλλον ένα πόντο!
Τα 400 ml κοστίζουν γύρω στα 3-4 ευρώ.
Δεν ξέρω πόσες έχετε δοκιμάσει αυτήν την μάσκα από την Le Petit Marseiliais,αλλά όσες δεν έχετε τρέξτε να την πάρετε!Είναι με γάλα καριτέ και μέλι ,για θρέψη και επανόρθωση,και για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.....τα μαλλιά μου δεν είναι ξηρά όπως είπα πριν,και ούτε ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα θα έλεγα,αλλά μου τα κάνει απίστευτα!Από όταν ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου είναι πολύ πιο λαμπερά,σπάνε πιο δύσκολα και γενικότερα πολύ πιο υγιή....
Και αυτή η μυρωδιά....αααααχ αυτή η μυρωδιά.....
Τα μαλλιά μου μοσχοβολάνε μέχρι το επόμενο λούσιμο....Δεν έχω πετύχει πιο έντονη και γλυκιά μυρωδιά σε προϊόν για τα μαλλιά....Εγω προσωπικά λατρεύω τις έντονες γλυκιές μυρωδιές.....Άμα και εσείς τις αγαπάτε,δοκιμάστε το οπωσδήποτε!!
Δεν θυμάμε τιμή,αλλά νομίζω πως δεν ξεπερνάει τα 4-5 ευρώ ,και η συσκευασία είναι 300 ml!!
Και τέλος αυτό το contitioner απο την Pantene επίσης της σειράς Advanced Keratin Repair....Δεν είχα σκοπό να το αγοράσω,αλλά κάποια στιγμή πέτυχα μια προσφορά στα Hondos όπου έπαιρνες 3 προϊόντα απο κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες και εταιρίες,και τα πλήρωνες όλα -45 % οπότε είπα να το δοκιμάσω,μιας και ήταν αρκετά ακριβό για την ποσότητα προϊόντος που δίνει...Τα 200 ml έχουν 6-7 ευρώ...
 Υπόσχεται επανόρθωση της φθοράς,προστασία κατα τις ψαλίδας,της θαμπότητας,του φριζαρίσματος και της ξηρότητας,καθώς και επανόρθωση 2 χρόνων φθοράς σε 2 λεπτά!!
Όπως έλεγα και πρίν,δεν έχω ιδιαίτερη φθορά στο μαλλί μου,καθώς δεν το ταλαιπωρώ,όμως μπορώ να πω με σιγουριά,ότι σίγουρα βοηθάει το μαλλί και ακόμα και σε περίοδο που ξεχνάω να κάνω μάσκα στα μαλλιά μου,δεν χάνουν την λάμψη τους....Έχω δεί επίσης και διαφόρα στην ψαλίδα μου και στο φριζάρισμα....Είμαι σε πόλη με μεγάλη υγρασία,και το φριζάρισμα είμαι μόνιμο ζήτημα!Απο την στιγμή που ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ,είναι εμφανές η μείωση του φριζαρίσματος.... Οπότε το αγαπώ και σίγουρα θα το ξαναγοράζω μέχρι να βρώ κάτι που να προσφέρει κάτι καλύτερο στα μαλλιά μου!!!!
Εγώ που καταλήγω???
Σίγουρα λατρεύω το γεγονός πως τα μαλλιά μου τα νιώθω και τα βλέπω  πολύ πιο υγιή απο την στιγμή που ανακάλυψα και χρησιμοποιώ αυτά τα προϊόντα...Τα μαλλιά μου πρίν παρόλο που χρησιμοποιούσα κάποια άλλα προϊόντα αντίστοιχης φροντίδας,δεν είχαν για κανέναν λόγο αυτό το αποτέλεσμα ....Δεν έχουν ξαναυπάρξει νομίζω τόσο λαμπερά!
Απλά τα λατρεύω....
Εσείς ποιά προϊόντα χρησιμοποιείτε?Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά που σας παρουσίασα σήμερα,και αν ναι,ποιά η γνώμη σας???
Μέχρι το επόμενο post μου,
φιλάκιαααα




6 comments:

  1. Pantene έχω να πάρω εδώ και κάτι αιώνες! δεν ξέρω γιατί αλλά πάντα την προσπερνάω!
    Δεν βάφω τα μαλλιά μου και δεν έχω ιδέα από βαφές!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ την προσπερνουσα,γιατι νόμιζα πως είναι λιγάκι υπερτιμημένη,αλλά το δοκίμασα κάποια στιγμή στο σπίτι της κολλητής μου,και μου άρεσε απίστευτα το αποτέλεσμα.!!!
      Απο βαφές και εγώ τον τελευταίο χρόνο άρχισα να ασχολούμε μην νομίζεις....αλλα 2 άλλες που είχα δοκιμάσει πριν καταλήξω σε αυτήν,μου που πέρασαν εντελώς αδιάφορες...

      Delete
  2. εμενα η μασκα μαλλιων δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε..εγω τη χρησιμοποιω σαν κρεμα μαλλιων οχι σαν μασκα.με τρελαινει η μυρωδια της ομως

    ReplyDelete
    Replies
    1. η μυρωδια ειναι απιστευτη!!!εχει να κανει με το καθε μαλλι κιολας το ποση δουλεια θα κανει!!

      Delete
  3. ki emena h maska mallion,den mou arese..mou arese omws t sampouan apo tin idia seira..uperoxo..mou ekane ta mallia m polu apala... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. εγω παλι ειχα δοκιμάσει το σαμπουαν,και νομιζω πως μου τα εκανε πολυ βαρια,και μου τα λαδωνε πολυ ευκολα......το καθε μαλλι θελει να βρεις τι του ταιριαζει και λειτουργει οπως θελεις!!!!!

      Delete