Thursday, March 13, 2014

MAN: the cruelty of man represented in a cartoon....

Σήμερα το πρωί,μόλις ξύπνησα,το πρώτο πράγμα που είδα ήταν αυτό το καταπληκτικό animated video που μου έστειλε η κολλητή μου!
Μπορεί να ενοχλεί τον περισσότερο κόσμο,αλλά εγώ πραγματικά σέβομαι όσους ασχολούνται με το να φτιάξουν τέτοιες ταινίες-είτε μικρού μήκους,είτε κανονικές ταινίες- ακριβώς επειδή είναι κάτι που άμα μπορούσα θα το έκανα και εγώ!!!
Υπάρχουν λίγα πράγματα για τα οποία μπορώ να πώ οτι είμαι σχετικά ικανοποιημένη με τον εαυτό μου,και κάποια απο αυτά είναι οτι δεν φοράω γούνες,δεν έχω σκοτώσει-χτυπήσει-πειράξει κανένα ζώο,και πραγματικά προσπαθώ πάρα πολύ να κόψω και το κρέας.....
Κανένα ζώο -είτε αυτό είναι γατάκι,σκυλάκι,είτε αυτό είναι γουρουνάκι η μοσχαράκι- δεν αξίζει να υποφέρει για να έχουμε εμείς ένα 10λεπτο ευχαρίστησης.....
Και ας μην μιλήσω για την κακοποίηση που υφίστανται στα πλαίσια της δικής μας αισθητικής...
Τέλος πάντως!Η ουσία είναι άλλη....ας θαυμάσουμε όλοι μαζί το βάναυσο και εγωιστικό πλάσμα που λέγετε άνθρωπος......



2 comments:

  1. μια χαρά τα παρουσιάζει το βίντεο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι!!!και είναι και πάαρα πολυ καλός και ο σκιτσογράφς αυτός γενικα!!

      Delete