Wednesday, March 5, 2014

E.L.F. Matte lip Color!!.... Λατρεία....

Πως είστε,τι κάαανετε????Σήμερα αποφάσισα  επιτέλους να σας δείξω τα λατρεμένα μου ματ κραγιόν της e.l.f.....Εγώ τα έχω ερωτευθεί και πραγματικά άμα μπορούσα θα τα χρησιμοποιούσα κάθε μέρα....

Για πρώτη φορά θα σας κάνω review πάνω στα χείλια μου.αλλά και πάνω στο δέρμα μου,γιατί νομίζω πως η φωτογραφία τα αδικεί απίστευτα πολύ.....
Πρώτο είναι το Tea Rose. Μπορεί στην φωτογραφία να φαίνεται ρόζ,αλλά έχει ροζ-λιλά απόχρωση....
Έχει πάαααρα πολύ καλή απόδοση στα χείλια.
Αυτό είναι σε μια πιο φυσική απόχρωση,και μπορώ να πω πως είναι το μοναδικό που δεν με ενθουσιάζει,όχι για κάποιον άλλο λόγο,παρά το γεγονός ότι εμένα προσωπικά δεν μυ αρέσουν αυτές οι αποχρώσεις,αλλά δεν μου πάνε κιόλας,επειδή έχω πάρα πολύ λευκό δέρμα....
Αυτό μπορώ να πώ πως είναι αυτό το οποίο αδικείται περισσότερο από όλα...
Στην αρχή βλέποντας το χρώμα,νόμιζα πως δεν μου ταιριάζει καθόλου,και ευτυχώς μια φίλη μου,μου προέτρεψε να το δοκιμάσω,και......έρωτας.....Δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο πολυ,πραγματικά....Δεν είναι απο τις αποχρώσεις που τείνουν προς το πορτοκαλί,αλλά προς το ροδακινί (άμα σας βγάζει νόημα αυτο βασικά!! ) Είναι λιγάκι πιο καλοκαιρινό χρώμα,αλλα δεν με απασχολούσαν ποτέ αυτά εμένα.....Άμα κάτι μου αρέσει το φοράω!
Και τελευταίο το λατρεμένο μου κόκκινο!Βασικά είναι το πιο αγαπημένο μου κόκκινο κραγιόν που έχω την δεδομένη στιγμή!!!Είναι έντονο,είναι ενυδατικό(παρόλο που είναι ματ),είναι λατρεμέεεεεενο!!!!!
Εδώ φαίνονται λιγάκι καλύτερα οι αποχρώσεις...
Λοιπόν...Είναι μια σειρά πάρα πολύ καλή ποιοτικά....Είναι ενυδατικά,είναι σταθερά,και έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση!Εγώ λάτρεψα και το γεγονός ότι έχουν μια πάααρα πολύ ωραία μυρωδιά,αλλά και γεύση!Τα φοράς άνετα όλη την ημέρα χωρίς να ξεραθούν τα χείλι σου,αν και θέλει ανανέωση κάθε 4 ώρες περίπου....Εγώ τα λατρεύω πάντως και σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα !
Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια!!!!



8 comments:

  1. υπέροχα όλα τους ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικα,νομίζω κιόλας πως απο τις φωτογραφίες χάνουν πάαρα πολυ....Για όσες αγαπάνε τα ματ κραγιόν,νομίζω πως πρέπει να τα δοκιμάσουν!!!
      Φιλιααα...:D

      Delete
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!!
    Φιλιαααα!!!

    ReplyDelete
  3. Α πολύ ωραία φαίνονται! Απο που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν;

    ReplyDelete
    Replies
    1. H e.l.f. δεν εχει κάποιο κατάστημα που να φέρνει προιόντα της στην Ελλάδα.....Είναι απο το e-shop της στην Αγγλία!!! Να και το link http://eyeslipsface.co.uk/ !!!! Είναι μια εξαιρετικά οικονομική εταιρία!! Τα συγκεκριμένα κραγιόν,κοστίζουν 4,80 !
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου!!!!!

      Delete
    2. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! :-*

      Delete
    3. Τίποτα!!!και άμα θέλεις οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για αυτην την εταιρια ρωτα με.....

      Delete