Friday, March 28, 2014

Crash Test-Golden Rose!!!

Όπως σας είχα υποσχεθεί,εδώ και 10 μέρες δοκιμάζω συστηματικά τα προϊόντα που μου είχαν έρθει απο την Golden  Rose ,έτσι ώστε να μπορώ να σας παρουσιάσω μια πολύ πιο ολοκληρωμένη άποψη,μιας και το προηγούμενο άρθρο μου,αφορούσε την πρώτη εντύπωση που μου δημιούργησαν!!
Ξεκινάμεεεε!!!


GOLDEN ROSE RICH COLOR
Μου αρέσει πάρα πολυ...Δεν θα κρυφτώ...Παρατήρησα ότι πέρα απο το βουρτσάκι που είναι απίστευτα βολικό και πρακτικό,στεγνώνει και πάαρα πολύ γρήγορα!Δεν το είχα παρατηρήσει την πρώτη φορά που το εφάρμοσα στα νύχια μου,αλλα την δεύτερη,επειδή βιαζόμουν είδα πως το πρώτο χέρι στεγνώνει μέσα σε 30 δευτερόλεπτα με ένα λεπτο περίπου...Και όταν λέω στεγνώνει,εννοώ πως δεν κάνει ούτε γραμμές,ούτε θαμπώνει!Εμένα με εντυπωσίασε μιας και είμαι απο τους ανθρώπους που απλά καταστρέφουν ότι βερνίκι μπει στα νύχια τους!Και πάμε στο δεύτερο που έχω να πω!Περιέργως για τα δεδομένα μου (κρατάω βαμμένα τα νύχια μου αξιοπρεπώς για το μέγιστο 2 άααντε 3 μέρες το πολύ..απλά τα καταστρέφω....),κράτησε σχεδόν αναλλοίωτο  4 μέρες!!
Πάμε παρακάτω!!
GOLDEN ROSE Velvet Matte Lipstick
Τα περισσότερα τα είχα ήδη πεί στο πρώτο άρθρο!!!Τα μόνα που έχω να προσθέσω είναι πως όοοολοι με ρωτούσαν πιο κραγιόν είναι αυτό,και ποιάς εταιρίας,αλλά και πόσο ιδιαίτερο μοιάζει στα χείλια!!!Α.και άκουσα ουκ ολίγα κοπλιμέντα για το πόσο μου ταιριάζει το χρώμα!!!Μπορώ να πω πως χωρίς δεύτερη σκέψη θα δοκιμάσω και άλλα χρώματα,αλλά θα πάρω και ένα ίδιο για σιγουρια!!!
Τέεεεελος!!!
GOLDEN ROSE eye pencil
Αχ...με αυτό το μολύβι είμαι δυστυχώς απογοητευμένη....τέλειο χρώμα,πολύ καλή απόδοση,μαλακό στο μάτι,χωρίς να σε ενοχλεί ακόμα και μέσα στο βλέφαρο....αλλά.....
δεν διαρκεί....μέσα σε λίγες ώρες,έχεις μουντζουρωθεί και το περισσότερο χρώμα έχει φύγει,χωρίς να το τρίψεις...Πραγματικά μου άρεσε πολύ η αίσθηση που σου αφήνει όταν βάφεις το μάτι,και θα του δώσω και άλλες ευκαιρίες,αλλά
με ενοχλεί πολύ να μουντζουρώνομαι.....Θα το δοκιμάσω και με primer και θα δούμε άν θα έχει κάποια διαφορά...

Μην ξεχάσω αυτήν την φορά να αναφέρω ότι μου έστειλαν απο την Golden Rose-Londessa,εκτός απο τα 3 αυτά προϊόντα,και αυτά τα δείγματα απο την σειρά Ultra Rich Color Lipstick κάτι που θεώρησα  πολύ καλό,γιατί ήθελα να δοκιμάσω έστω και έτσι την σειρά αυτή!!!
Λοιπόν...Έχετε δοκιμάσει εσείς αυτά τα προϊόντα????Πως σας φάνηκαν???
Έχετε κάτι να μου προτίνετε για το μολύβι??
Περιμένω να ακούσω την γνώμη σας!!!
Μέχρι την επόμενη φορά...
Φιλάκιααααα

3 comments:

  1. Μου είχαν στείλει κι εμένα μολύβι και ενώ είχε όμορφο χρώμα και μου ταίριαζε θα συμφωνήσω μαζί σου οτι δεν κρατάει καθόλου και μουτζουρώνει. :-( Κραγιόν δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τόσο καλά λόγια που θα δοκιμάσω σίγουρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα μου αρεσε πραγματικά παααρα πολυ και με στεναχωρησε που μουντζουρωνει.....δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρω τροπο να το φοραω,γιατι παρολα αυτα το χρωματακι του ειναι πολύ εντονο...εσένα πιο νουμερο ήταν?σκέφτομαι μηπως έχει να κανει με την συνθεση σε αυτο το χρωμα,γιατι δεν εχω ακουσει κάποια αλλη κοπελα να το αναφερει....

      Delete
  2. polu mou arese to post sou!!! se exw kanei tag:http://alinasbeautybloggr.blogspot.gr/2014/04/spring-lover-tag.html

    ReplyDelete