Tuesday, February 25, 2014

Pigment Eyeshadow from E.L.F. ! Inteeeeense!!

Λοιπόοοον....Σήμερα θα σας παρουσιάσω τις Pigment Eyeshadow  απο την e.l.f.....
Η πρώτη εντύπωση που σου δημιουργούν είναι "Wow,μακάρι τα χρώματα να είναι ρεαλιστικά τόσο έντονα!"Σε κάνουν και θέλεις να κάνεις smoky eye ακόμα και αν δεν το συνηθίζεις.

Η συσκευασία είναι 1,5g αλλά τα χρώματα είναι τόσο έντονα που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς μεγάλη ποσότητα προϊόντος για να πετύχεις ένα έντονο look.
Κάθε σκιά περιέχει ξεχωριστό πινελάκι,το οποίο εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ, όπως και η συσκευασία-δοχείο που είναι το κλασσικό στυλ της  e.l.f. όπως παρουσίασα στα 
Studio Cream Blush και στα  Cream Eyeshadows !
Εδώ φαίνονται για αρχή τα 7 χρώματα που έχω εγώ προσωπικά.Ξεκινώντας απο πάνω αριστερά έχουμε το Golden Goddess,Mystic Moss,Magical Maroon,Innocent Ivory και απο κάτω
Passionate Purple,Naughty Noire και Baked Brown.Προσωπικά περισσότερο μου άρεσαν τα Innocent Ivory,Mystic Moss και Naughty Noire...Αν και βασικά το μόνο που δεν με τρέλανε ήταν το 
Baked Brown.Όλα τα υπόλοιπα μπορώ να με φανταστώ να τα φοράω πολύ εύκολα.
Δυστυχώς λόγω του ότι έχω πάααρα πολύ λευκή επιδερμίδα το Innocent Ivory χάνεται και δεν μπορεί να φανεί το πόσο ξεχωριστό είναι.
Πώς σας φάνηκε εσάς?Θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας και να μου πείτε τι θα θέλατε να δείτε μετά.Σκέφτομαι να κάνω κάποιο tag!;;Έχετε κάποιο να μου προτείνετε?
Μέχρι τότε,φιλάκιααα...!

2 comments:

  1. δεν έχω αγοράσει ακόμη pigment... δοκιμάζω σιγά-σιγά...elf είναι για πολλές αγάπες!!!purple &maroon τα σπάνε!!!φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πραγματικά είναι πάααρα πολυ καλές οι pigment....η απόδοση που έχουν στο χρώμα είναι απίστευτη...και άμα τις χρησιμοποιήσεις και βρεγμένες εκεί είναι που τρελαίνεσαι!! Ευχαριστώ πολύ!

      Delete